A texasi láncfűrészes mészárlás

Beágyazott videó
cover
Eredeti cím:
Texas Chainsaw Massacre
Megosztás:
sFilm adatlap:
sFilm
Év:
2022
Játékidő:
83 perc
imdb_icon értékelés:
4.7
Kategória:
Rendező:
Szereplők:
Alice Krige (Mrs. MC), Sam Douglas (Herb the Proprietor), Mark Burnham (Leatherface), Olwen Fouéré (Sally Hardesty), William Hope (Sheriff), John Larroquette (Narrator), Shintaro Shimosawa (Party Guy), Shintaro Shimosawa (Ron the Influencer), Jolyon Coy (Deputy), Elsie Fisher (Lila), Jacob Latimore (Dante Spivey), Moe Dunford (Richter), Sarah Yarkin (Melody), Nell Hudson (Ruth), Jessica Allain (Catherine)
Megtekintések:
4,873
Leírás:
Az influenszerek, akik új életet akarnak lehelni a texasi szellemvárosba, találkoznak Bőrpofával, a hírhedt gyilkossal, aki emberi bőrből készült maszkot visel.A legendás horrorfilm, amely generációk óta rettegésben tartja a nézőket, újabb folytatással jelentkezik. Netflix February 18. Soft reboot: Ez a 2022-es film az eredeti 1974-es filmnek a közvetlen folytatása, azaz a többi részt figyelmen kívül hagyja.

Ingyenes letöltés a Diabló Torrent oldalról Kattints ide
Kategória Staff Név Méret Feltöltve
subtitle
SD/HUN
green mark Texas.Chainsaw.Massacre.2022.NF.WEBRiP.HUN.XviD-SKS 1.08 GB 2022-02-18
13:46:44
subtitle
SD/HUN
green mark Texas.Chainsaw.Massacre.2022.NF.WEBRip.x264.HUN-FULCRUM 1.47 GB 2022-02-18
15:50:19
subtitle
HD/HUN
green mark Texas.Chainsaw.Massacre.2022.720p.NF.WEB-DL.DDP5.1.Atmos.H.264.HUN-FULCRUM 1.90 GB 2022-02-18
09:33:55
A film keresése videán Kattints ide
Elérhető megtekintő linkek: 44

Hozzászólások

2022-12-26 21:34:45 - Istike72 1 10/7!

2022-03-02 17:07:13 - killloszto 2 3 Eleget böfögtél. Nézd csak a gumimacikat.

2022-03-02 12:22:26 - David33 2 2 @killloszto: Erről beszéltem. A magyar nyelvet sem érted meg. Az, hogy: "Minden szart megnézel." nem azt jelenti, hogy amit megnézel az szar, hanem, hogy mindent megnézel ami csak létezik! Hatalmas különbség. Én viszont már válogatok mert 20+ éve nézek horrorfilmeket és a 80%-uk nem ér semmit, 10%-uk jó esetben is közepes és maradt 10% ami tényleg baromi jó és új nem a szokásos remake, reboot vagy copy paste baromság. Az, hogy mi szar vagy mi jó nézőpont kérdése. Ha elolvasnád, amit írtam akkor láthatnád, hogy nem a te ízlésedet vontam kétségbe hanem leírtam elég hosszan, hogy nekem miért nem tetszett a film. Nem is neked címeztem a kommentemet. Utána írtam neked mikor elkezdtél magyarázni arról, hogy a 74-es 1. rész nem volt jó és nem alapozta meg a Slasher műfajt. Ennek semmi köze a minőségéhez. Amit írtam én és Opensub is lentebb az TÉNY! Minden egyes filmkritikus és szakértő ugyanezt mondta és mondja most is hogy az első Láncfűrészes film volt az első olyan Slasher ami komolyabb mészárlást csinált. Ezen mit nem lehet felfogni? Nem az a lényeg, hogy neked vagy bárki másnak tetszik-e. A Star Wars előtt sem volt még csak hasonló fantasy film sem de attól még nem muszáj szeretni de a tény attól még tény, hogy megreformálta nem csak a fantasy műfajt de az egész filmes ipart is! Ha ezt nem tudod megérteni akkor nincs miről beszélni. Főleg ha egyetlen érvet nem tudsz felmutatni az ellen, hogy miért nem igaz amit sok millió ember mond.

Ja és csak, hogy tisztázzuk a dolgokat. Azt mondod, a többségnek tetszett a film! Akkor nézd meg három különböző oldalt, hogy hány ponton is áll a film! A számok magukért beszélnek!

https://www.rottentomatoes.com/m/texas_chainsaw_massacre_2022
https://www.metacritic.com/movie/texas-chainsaw-massacre
https://www.imdb.com/title/tt11755740/

2022-03-02 09:51:39 - killloszto 3 2 David33
Legtöbbjeinek tetszett csak az ilyen segg vénembernek mint te nem tetszik és okoskodsz. Honnan tudod a sok horror filmekről amiket láttam ,hogy sz@r? Minden sz@rt megnézek? Ha nem nézek filmeket honnan tudjam ,hogy nem jó? Kiéhezett öregember mint te nézd a Gumimacikat Szomszédokat meg a Barátok köztöt az a jó nektek.

2022-03-01 21:04:44 - romeo 2 Köszi a feltöltést, nekem tetszett!

2022-02-28 23:18:00 - David33 2 killloszto: Az ne akarjon hülyének nevezni, aki magyarul sem tud és csak személyeskedéshez ért ha kifogyott az érvekből, sőt egyet sem mutatott fel eddig.

2022-02-28 11:11:38 - killloszto 3 Azt vettem észre rólad olyan hulye vagy mint a segg.

2022-02-28 10:39:46 - David33 3 Én is láttam többszáz horrort de ez nem jelent semmit, amit írtam attól még tény marad. Annyi a különbség, hogy te minden szart megnézel ezek szerint, én meg válogatok mert a horror az egyik kedvenc műfajom és csak a jókat nézem meg. Nagyon ritkán futok bele ilyen szarba mint ez és akkor is inkább csak kíváncsiság miatt. Egyébként sem vagyok oda a slasher műfajért mivel a legtöbbnek normális sztorija sincs.

2022-02-27 21:16:00 - killloszto 4 David33
Szerintem több horrort láttam mint te. Öreg bútordarab vagyok. Minden horrort megnézek :-) Vakrémület 1972 töl láttam az összes slasher horrort szinte.

2022-02-27 11:16:48 - David33 1 3 killloszto: Te mi a frászról beszélsz? Évente egyszer ha kommentelek valami negatívat egy filmről mivel általában csak olyat nézek, amiről tudom, hogy tetszeni fog. Nem nézek már meg minden szart. Pláne a horror kategóriából. Túl igényes vagyok ehhez és időm sincs rá. Nem tudom, hány éves lehetsz de annyit felfoghatnál, hogy az első Láncfűrészes 74-ben került bemutatásra. Te meg egyértelműen olyan filmekhez hasonlítod amik majdnem 50 évvel később jelentek meg. A többi 70-es évek beli horror filmhez, pláne Slasher filmekhez hasonlítsd, ne a 21. században elkészítettekhez! Gondolom te is az a fajta lehetsz aki nem látott egy régi horror filmet sem és ha látott is akkor csak röhögött hogy: "Jaj de gáz már, hogy néz ki ez az effekt." és hasonlók. :D 74-ben igen is komoly filmnek számított, mai szemmel a legtöbb régi horror elég bugyuta már de ha gyerekként ültél le elé összefostad kb magad. A mai horrorfilmek 90%-tól inkább a röhögéstől fosod össze magad. :D Lehet, hogy jól néznek ki de ennyi az összes pozitívum amit lehet róluk mondani.

2022-02-26 23:26:41 - iphone11 4 opensubtitler01
Ha már így a családról beszélünk 2006 nehéz felülmúlni.Abba volt hentelés rendesen.

2022-02-23 18:31:17 - Marcus108 2 3 Pocsék egy eresztés! Ennyit bénázni benne, :))

2022-02-22 12:25:30 - agglax 3 Nem volt rossz nekem tetszett,aki meg logikát keres az ilyen típusú filmekben az tévút,ezek nem azért készültek,hanem kicsit kikapcsolj és ne valami bonyult történeteken gondolkodj.Ja és köszi a feltöltést.

2022-02-21 22:03:59 - killloszto 3 David33
egyik sem volt olyan brutális mint az. Mi volt benne brutális? Mutass egy jelenetet. Az inkább egy doku film. Te is olyan vénszatyor lehetsz mint opensubtitler01. Ide csak lejáratni jöttök minden filmet. Nektek egy új film soha nem jön be. :lol:

2022-02-21 18:48:24 - David33 3 killloszto: Bocs de mégis milyen látványt vársz egy olyan filmtől ami 74-ben vagyis majdnem 50 évvel ezelőtt készült? Szerintem guglizd ki hogy az első Láncfűrészes film előtt milyen slasher filmek voltak mert egyik sem volt olyan brutális mint az. A 70-es években pedig igen is annak számított, korszakalkotónak ugyanis azt követően indult be igazán ez a műfaj.

2022-02-21 18:09:09 - killloszto 3 opensubtitler01
1974 korszak és műfajalkotó xd ezen jót nevettem :lol: semmilyen látvány nincs benne. :lol:

2022-02-20 20:58:07 - Xenilazar 1 8 Sziasztok. Gondoltam megosztom q véleményemet a filmmel kapcsolatban .2 szer álltam neki megnézi nagy szenvedés volt. Semmi logika csak valami mészáros futkoz a fűrészével fel alá. Lehetne akár egy Beny Hill show is.

2022-02-20 11:25:59 - David33 2 purpelwind: De hát pont azt írtam, hogy a Sikoly új része is slasher film mégis volt azért egy normális sztorija. Meg lehet ezt úgyis csinálni, volt rá nem kevés példa már az évek alatt, hogy az ember ne kapjon agyrákot. :D A nézőktől még csak csak megértem ezt a kifogást de a készítőktől nem. Minek alkalmaznak írókat akkor ha nem is írnak valódi értelmes sztorit? Ott volt pl a csaj aki egy iskolai lövöldözés áldozata volt, az a sztori sokkal jobban érdekelt mint bármi pedig mindössze 5 percet foglalkoztak vele kb. Abból ki lehetett volna alakítani egy jó kis sztorit pl hogy Bőrpofa megöl mindenkit a film közepéig majd a lány összeáll a 70 éves mamival aki már 50 éve várja hogy megölhesse Bőrpofát és szép lassan a kiscsaj legyőzi a fegyverek iránti félelmét és letámadják a láncfűrészes csókát. Be sem kellett volna fejezni hisz a film így is felvezette a folytatást. Ehelyett minden fontosabb szereplőnek volt valami saját sztorija amivel igazából nem kezdtek semmit. Én nem vagyok Hollywoodi író mégis 5 perc alatt leírtam egy sokkal jobb sztorit szerintem ami köré ugyanúgy maradhatott volna ez a vérengzés. Ez is tök klisés sztori de legalább egy összefüggő sztori aminek van eleje, közepe meg vége.

2022-02-19 17:30:59 - David33 4 3 SPOILER is lehet benne szóval csak az olvassa a kommentem, aki látta már!


Sosem voltam nagy rajongója a szériának szóval nem is voltak nagy elvárásaim. Ettől még szépen alulmúlta majdnem mindet. Azok kívül, hogy látványos a gyilkolás benne, semmi jót nem tudok mondani róla. A színészek 98%-a egy rakás szerencsétlenség és még finom voltam. 1-2 kivétellel egyik sem tudott jót alkotni. A szőke csaj az elején jó színész de hát ugye rögtön kikerült a képből. Az autószerelő csávó szintén, ő sem húzta sokáig. A mami is jó színésznő alapból de hát ja. Az egyetlen kedvelhető karakter megmaradt a végére, nyilván a folytatásra. Tudom, hogy egy slasher filmnél nem kéne a sztorival foglalkozni, elvileg csak a gore a lényeg, de basszus ez nagyon rossz hozzáállás szerintem. Ennek az ellenkezőjét épp a Sikoly új része bizonyította hogy igen is lehet kaszabolni és érdekes sztorit írni. De itt konkrétan nem volt semmi. Az első perctől kezdve kész szerencsétlenség az egész az utolsó percig. láncfűrésszel, késsel, baltával, kalapáccsal darabolnak benne embereket akik egyszerűen képtelen meghalni. A fekete srácot bárddal vágja torkon vagy pofán bőrpofa, majd alszik 5 percet és felkel mintha mi sem történt volna. Mintha magától visszatért volna belé a vér és az élet majd 10 perccel később meghalt. A legirritálóbb csaj, az utolsó lány nővére aki az 1. perctől csak rinyálni tud valamiért úgy gyomorba lett dobva egy kalapáccsal hogy repült vagy 20 métert de ment tovább, átfúródott rajta valami izé a kocsiban, simán kiszedte, ment tovább. Szerencsére levágták a fejét. :D A buszon mindenki filmezi a csókát ahelyett hogy elfutnának inkább várják a sorsukat. Tudom, hogy ez a megszokott de szerintem rohadtul le kéne már szokni erről a horror íróknak, rendezőknek, hogy a karakterek ahelyett hogy elfutnának gyorsan, inkább lassan sétálnak a nyikorgó padlón vagy befutnak a kicseszett szekrénybe várni a csodát. Bőrpofát fejbenyomják a működő láncfűrésszel majd kidől és elalszik a vízben hogy utána a két csaj egy totál random módon kapjon egy pöpec önvezető verdát ami eddig sehol nem volt leléphessenek. WTF? :D A 70 éves mamit felnyársalják a láncfűrésszel bedobják a kukák közé majd 10 perc múlva gondolja felül és belelő megint a csávóba.

SPOILER VÉGE!

Ebben a filmben nem tud senki sem megdögleni azonnal. :D Tudom, hogy nem kellene logikát keresni ezekben a filmekben de pont ezért nem nézek már annyi horrort mert minden 2. ugyanerre a hülyeségre épül. 1-2 kivétellel meg sem próbálnak valami értelmes sztorit írni a vérengzés köré. Szomorú ha valakinek annyi elég hogy fröcsög a vér. Egyébként nem tudom honnan szedte azt a láncfűrészt ami évtizedekig ott rohadt a falban de nagyon jól bírja mert átvág mindent mindenféle lefulladás nélkül. Nem is értem amúgy minek neki láncfűrész mikor a 60 éves csóka puszta kézzel töri ketté az embereket. :D

2022-02-19 13:56:46 - Toto37 1 2 Nekem a Sikoly sorozat vagy Tudom mit tettél tavaly nyáron light verzióát sem suroló kategória.... a Láncfűrészes degradálása. Egyetértek opensubtitler01.el... Egyre inkább nem kultiválom a Netflix hozzáállását. Olyan mintha elhúzzák a mézesmadzagot, de semmi durranás..

2022-02-19 12:06:32 - stonfield 4 1 Rendben volt a film,tetszett...

2022-02-19 06:49:44 - opensubtitler01 2 3 iphone11 - természetesen tiszteletben tartva véleményed, azért ellent mondanék. A 74-es film több tekintetben is korszak és műfajalkotó alkotás, amely komoly társadalomkritika is egyben. Egyrészt ez előtt a film előtt nem voltak nyílt sebek, erős hatások a horrorokban - csak az úgynevezett snuff filmekben, amelyek általában csak eldugott pornómozikban, vagy autós mozikban kerültek bemutatásra, itt pedig egy széles körben bemutatott mozifilmről beszélünk. Ez az időszak volt az expoitation és snuff horror betörése a mainstream moziba, Romero, Craven és Hooper hármasa beemelte a misagony-t, nyílt pornográf erőszakot, a véres közeliket, a szürreális abszurditást a horror világába, ahol eddig a Hammer horror, illetve Hitchcock filmjei jelentették a maximumot. Hooper a 74-es filmben - szerintem - zseniálisan alakította a történetet, majdhogynem dokumentalista stílusban vezeti fel, ezzel még élőbbé, hihetőbbé teszi. (Ne feledjük, a 70-es évek közepén járunk, az USA-ban gazdasági visszaesés van, kisvárosok néptelenednek el, a "civilizáció" még nem érintette meg az ország minden részét, sokak szerint ezért is az utolsó szabad évek az USA-ban ez az időszak. Oda mentél, ahova akartál, ott boldogultál, ahol tudtál. Az urban legendek és sorozatgyilkosok kora is volt ez, ezért a befogadóközeg nagyon erős volt.) Az erőszak mára megszokott lett a filmekben, de a 70-es évek elején éppen csak betört a mozikban, sokkal hatásosabb volt, mint manapság. És az sem utolsó szempont, hogy ha megnézed az eredeti filmet, eredeti hangsávval, a hanghatások első osztályúak! A hús csattanása, a környezeti zajok, a hangkeverés mind a mai napig az egyik legjobb a horrorfilmek között. Azt se feledjük, hogy ez az első redneck család, innentől már sokan másolják az inbred family stílust, de míg mások "csak" a felszínt, a show-elemet látják bennük, addig Hooper komoly társadalomkritikával is élt, a lakás berendezése megfelel az akkori kor polgári, társadalmi elképzeléseinek, de lepusztult, rothadó képekkel ábrázolja, ahogy az egész ország és társadalom abban az időben kezdett darabjaira hullani. Nyilván nem várható el, hogy ezt egy "hétköznapi" európai, mai 10-20 éves érzékelje, de pl én, aki éltem is kint pár évet és tanultam is filmes szakmát, nyilván máshogy ítélem meg a 74-es eredeti jelentőségét és hatását a modern horrorfilmre. És, ha így nézem, a Netflix tv-re készült újrázása egy lelketlen exploitation film, melyet azzal próbálnak megmenteni, hogy R-es besorolásúra készítették. De ez - legalábbis számomra - kevés, ezért adtam rá alacsony pontszámot.

2022-02-18 19:24:33 - iphone11 5 1 Hát ezzel nem értek egyet 1974-esbe semmi horror nincs harmat gyenge nem értem miért vannak érte oda sokan.Ez legalább látványos.

2022-02-18 12:49:12 - opensubtitler01 1 5 A mai korosztály igényeihez igazított cukisított leatherface... 4/10 semmi köze nincs már az eredeti film XXX kategóriás erőszak és szexorgiájához. Sajnos elpuhult a mai fiatalság, ez kell nekik. Nekünk meg marad az eredeti vérbentocsogós. Ebben a filmben nincs meg az a nyersség, a rural redneck brutalitás, ami megvolt az elsőben, de még a másodikban is. Nem értem, miért nem maradnak a gyökereknél, vagyis ott maradtak, IYKWIM. The Saw is family! Hol volt ebből a filmből a Sawyer család? Nélkülük az egész olyan, mint műhavon síelni, guminőt dugni...Az eredeti film a filmtörténet egyik meghatározó alkotása, nyerssége, brutalitása és társadalmi konvenciókat felrúgó képsorai beleégtek a tudatunkba... Ez... egy gyenge újrázás. Egyszer persze nézhető, de inkább az eredetit ajánlom.

2022-02-18 11:19:16 - iphone11 6 2 Szerintem nagyon jó lett.

2022-02-18 09:57:55 - NG 3 1 :thankyou: a feltöltést... :clap2: :thumbsup: